Shop Mobile More Submit  Join Login
Dusty Katt Badge by Sketchywolf-13 Dusty Katt Badge by Sketchywolf-13
This only 90% done. Now I gotta cut it out, add a background, and turn it into a badge.
Add a Comment:
 
:icondevilsreject493:
devilsreject493 Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist General Artist
Quick question "is that a scarf or a poncho hes wearing"?
Reply
:iconsketchywolf-13:
Sketchywolf-13 Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Poncho! Think you can make this before the big Xmas mailing rush?
Reply
:icondevilsreject493:
devilsreject493 Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist General Artist
I hope so, ive sidelined everything else so i can have more building time and get it shipped before that big mail rush.

Im working on the body today and hopefully have it painted and clear coated by tommorow, The car this time will be an easy fast build cause I found some kits with the parts I need
Reply
:iconsketchywolf-13:
Sketchywolf-13 Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow you are working quick! Btw, haven't talked to you on Skype lately. we need to fix that!
Reply
:icondevilsreject493:
devilsreject493 Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist General Artist
Oh yeah sry bout that, Ill be on later nonight aorund 11-12 depending on our time zone differences
Reply
:iconsketchywolf-13:
Sketchywolf-13 Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
haha! nice
Reply
:iconenteringthenethery:
EnteringTheNethery Featured By Owner Oct 20, 2012
nonono, you see, it isn't "overhaul," it's :iconover9kplz:
Reply
:icondurham-red:
durham-red Featured By Owner Jul 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lol.This is great, you should tell dusty about it on his show tonight! Hi btw :-D
Reply
:iconsketchywolf-13:
Sketchywolf-13 Featured By Owner Jul 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
He already knows! Btw, I'm gonna be on his show next week!
Reply
:icondurham-red:
durham-red Featured By Owner Jul 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Cool. It means waiting up till 1am-3am for me but I have the past two shows :-D last night was awesome. My question got read out!
Reply
:iconeaglekammback:
EagleKammback Featured By Owner Jul 28, 2012
AMX!!!!!!!
Reply
:iconaction-bastard1:
Action-Bastard1 Featured By Owner Jul 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Amx? If it is, Good choice, I've always liked AMC.
Reply
:iconsketchywolf-13:
Sketchywolf-13 Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yes it is!
Reply
:iconaction-bastard1:
Action-Bastard1 Featured By Owner Jul 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'm something of a car guy myself. I want to build a 401 with a supercharger, but I don't have the capital. Plus I would want to get a car for it first.
Reply
:icondoctormopar:
DoctorMopar Featured By Owner Feb 12, 2015  Hobbyist Artist
I have faith in you, you'll find your dream ride eventually.
Reply
:iconroycalbeck:
RoyCalbeck Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
He really is...

THE MANLIEST BRONY IN THE WORLD. -:F
Reply
:iconedelroark:
Edelroark Featured By Owner Jul 24, 2012
Equestria bound,
Loaded up with ponies,
We're gonna do what they say can't be done,
We got a looong way to go,
And there's sure time to get there,
It's another Rat Fink,
Just watch ol' Dusty go.
Reply
:iconsketchywolf-13:
Sketchywolf-13 Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
But, he's not in a Trans Am...lol
Reply
:iconedelroark:
Edelroark Featured By Owner Jul 25, 2012
Well, no, but still.
Reply
:iconsolis-starweaver:
Solis-Starweaver Featured By Owner Jul 23, 2012  Student General Artist
lol
Reply
:iconbigmacintosh7:
bigmacintosh7 Featured By Owner Jul 23, 2012
Love those car things
Reply
:iconskidsthehedgehog:
SkidsTheHedgehog Featured By Owner Jul 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
XDDDD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 23, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
3368×3555
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,067
Favourites
56 (who?)
Comments
22
Downloads
63

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×